Ad’s up expertise, Display, AdWords, RTB, programmatic
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DEVELOP YOUR BRAND'S RENOWN

Make use of the 79% of web time not spent on search engines!

79% of time online is not spent on search engines but on other websites or services. Your audience can view your products and services on different screens before making a purchase. Ad's up consultants are experts in the entire digital value chain, allowing you to develop your brand's renown. In contrast with traditional media, the Display Network reaches a large audience with precise targeting meaning ROI can be managed in real time.

Ad-Exchange et DMP (Data Management Platform)

Via son DSP interne Display & Vidéo 360, Ad's up est connecté à l'ensemble des places de marchés - ouvertes ou privées - et datas 3P (third-party).

  • Logo PubMatic
  • Logo Spotify
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Les modes d'achat Display

  • Icône Open Auctions

    Open Auctions

    Des centaines d'acheteurs en compétition

  • Icône Private Auctions

    Private Auctions

    Enchères sur invitation uniquement

  • Icône Preferred Deals

    Preferred Deals

    Prix fixe, deal en one-to-one

  • Icône Programmatic Guaranteed

    Programmatic Guaranteed

    Deal direct, diffusé en programmatique

  • Icône Traditional tag-based

    Traditional tag-based

    Deal direct, diffusé de manière traditionnelle

AUDIENCE
TARGETING

Audiences

  • Audience lists
    • Client data (1P)

      La data est possédée par l’annonceur, cela peut inclure des ressources offline (point de vente, récolte de mails, etc) et des ressource online (e-mail, liste de remarketing, etc)

    • Publisher data (2P)

      La data est possédée par le publisher, via sa propre audience

    • Google Data

      Data propriétaire Google, basée sur les signaux des utilisateurs des solutions Google (navigation Chrome, visionnage de vidéos Youtube, etc)

    • non Google Data (3P)

      Data possédée par des fournisseurs tiers (DMP) qui utilisent des informations qui ne sont pas collectées par l’annonceur ou le publisher

  • Demographics
    • Ciblage par tranche d'âge, sexe, etc

  • Geo
    • Ciblage par zone géographique, pays, ville, région, etc

  • Days & time
    • Ciblage par heure de la journée, jour de la semaine, etc

Content

  • Inventory source
    • Ciblage par source d'inventaire

  • Brand safety
    • Ciblage sur des sites contenant du contenu qualitatif et sécurisé pour l'annonceur

  • Apps & url
    • Ciblage par emplacement web ou app

  • Keywords
    • CONTEXTUAL TARGETING

  • Categories
    • Targeting by category

  • Environment
    • Ciblage par type d'environnement

  • Inventory source
    • Ciblage par source d'inventaire

  • Viewability
    • Visibilité des creatives par les internautes (1 seconde de vue créa sur la page minimum)

  • Language
  • Video targeting
    • Ciblage d'emplacements compatibles avec des créatives vidéos

Technologies

  • Browser
    • Ciblage par navigateur (Chrome, Safari, Firefox, etc)

  • Devices
    • Ciblage selon l'appareil de l'internaute

  • Connection speed
    • Ciblage selon la vitesse de la connexion de l'internaute

  • Carrier / ip
    • Ciblage par plage d'IP

AD FORMATS

RESPONSIVE ADS

Nouvelle génération d’annonces qui remplace l’ancien format d’annonces textuelles. Grâce à ce format flexible, créez des annonces qui ajustent automatiquement leur taille, leur apparence et leur format afin de s’adapter aux espaces publicitaires disponibles.

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STATIC OR ANIMATED IMAGE ADS

Utilisez des graphiques et des animations dans vos annonces en important vos propres jeux de bannières graphiques.

DYNAMIC DISPLAY ADS

If you do not have access to a creative agency or a web designer, the AdWords interface allows you to create personalised banners through utilising the design elements of your website. You can choose your own style and can start showing your ads on the vast Google Display Network.
Thanks to dynamic ads, you can also automatically create rich-media ads which are adapted according to the geographic location of the user as well as the content that they are looking at. You can thus deliver a more effective message. On your marks, get set, advertise!

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LIGHTBOX ADS

Benefit from an eye-catching and interactive ad format that is tailored to users’ interests so as to more effectively target them and engage their interest. You only pay when a user interacts with the ad. This ad format allows you to promote a positive image of your brand.

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VIDEO ADS

Les annonces vidéos peuvent être un moyen efficace de vous faire connaître. Avec le format In-Stream, diffusez une annonce vidéo de 15 ou 20 secondes non désactivable au sein d'un contenu vidéo des sites du Réseau Display.

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NATIVE GMAIL ADS

Advertise with interactive and expandable ads above the “Promotions” tab within Gmail inboxes. You only pay for the first click which opens up your ad and its connected email. After a click, the user sees a full-page version of our ad and its associated email. No need for any creative design as the interface offers you a selection of personalisable templates:

• Single image ad
• Single product promotion
• Multi-product promotion
• Catalog creative

If you wish, you can also create create and import a custom format that you have made yourself.

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DYNAMIC GMAIL ADS

With dynamic remarketing incorporated into Gmail, you can target users directly in Gmail who have shown an interest in your products. Connect this new ad format to your Google Merchant Center Feed to show users, right within their inbox, the products they have previously looked at!

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Truewiew for shopping

Allez plus loin sur YouTube avec le format vidéo en affichant des cards cliquables au sein de la vidéo (avec visuel + prix), de manière dynamique avec Google Merchant Center.

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IMAGE ADS FOR MOBILE APPS

Promote your mobile app with the help of a banner on the Display Network that encourages users to download your app.

Des emplacements de qualité

Nous utilisons un panel complet de technologies avancées pour vous garantir une diffusion respectueuse sur des supports de qualité

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Rapports Brand Lift

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